Reklamation
Vad gör jag om jag upptäcker skada på den beställda varan?
Om en produkt har skadats, vänligen skicka oss en reklamation. För att initiera ett klagomål, skicka oss en e-post till reklamation@velonity.se. Vi behöver följande information i din e-post:
Ordernummer eller fakturanummer
Vilken vara reklameras?
Vad är klagomålet på varan (kort beskrivning av problemet)
När uppstod defekten?
Bilder på defekten
Vad gör jag om ett paket är skadat?
Om ett paket anländer skadat, vänligen skicka oss en reklamation omedelbart. För att registrera transportskada behöver vi förutom din beställningsinformation även spårningsnumret på det skadade paketet.
Ordernummer eller fakturanummer
Vilken vara reklameras?
Vad är klagomålet på varan? (kort beskrivning av problemet)
När uppstod defekten?
Bilder på defekten
Spårningsnummer
Bilder på förpackningsmaterialet