Välj bultcirkel

Vanliga frågor

Reklamation

Vad gör jag om jag upptäcker skada på den beställda varan?

Om en produkt har skadats, vänligen skicka oss en reklamation. För att initiera ett klagomål, skicka oss en e-post till reklamation@velonity.se. Vi behöver följande information i din e-post:   Ordernummer eller fakturanummer Vilken vara reklameras? Vad är klagomålet på varan (kort beskrivning av problemet) När uppstod defekten? Bilder på defekten

Vad gör jag om ett paket är skadat?

Om ett paket anländer skadat, vänligen skicka oss en reklamation omedelbart. För att registrera transportskada behöver vi förutom din beställningsinformation även spårningsnumret på det skadade paketet.   Ordernummer eller fakturanummer Vilken vara reklameras? Vad är klagomålet på varan? (kort beskrivning av problemet) När uppstod defekten? Bilder på defekten Spårningsnummer Bilder på förpackningsmaterialet

Hittade du inget passande svar?

Om du inte har fått svar på din fråga i våra Vanliga frågor, kan du också Kontaktformulär och vårt serviceteam kommer att ta hand om ditt ärende.

Ange fordonsuppgifter

faq-info-logo
icon-cookie-tire-bitten Vi använder kakor
Vi använder kakor på vår webbplats. Vissa är väsentliga, medan andra hjälper oss att förbättra denna webbplats och din upplevelse. Genom att klicka på ”Acceptera alla” samtycker du till användning av cookies och annan teknik för att bearbeta dina uppgifter. För mer information, se vår Dataskyddspolicy.
checkbox-essenziell Viktigt
checkbox-marketing Marknadsföring
checkbox-statistiken Statistik
checkbox-externe-medien Externa medier

Välj fordon

  • Fordon
  • Registreringsskylt